O Nas

Kilka słów o Emu -Yachting

Nasza Historia

Jest stosunkowo krótka, ale przepełniona doświadczeniem, radością i fun’em płynącym ze stworzenia marki Emu-Yachting przez żeglarzy dla żeglarzy! Dosłownie! Zdobywamy doświadczenie na morzu i w czarterze na całym świecie od przeszło 30 lat. Ważnym aspektem jest to, że cała nasza załoga aktywnie żegluje, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i ich załóg.

Dużo słońca, ciepła woda, spokojne morze, to najważniejsze, ale nie jedyne zalety odkrywania Chorwacji. Budzące podziw wyspy i piękne wybrzeże, to idealne miejsca na relaks i spędzenie niezapomnianego czasu. Bogactwo kulturalne Chorwacji oraz niesamowita gościnność miejscowej ludności zadziwi zarówno Ciebie, jak i towarzyszy Twoich żeglarskich wojaży.

Pomożemy Ci zorganizować wymarzone wakacje – Od wyboru jachtu zaczynając przez transfer z lotniska, planowanie trasy rejsu a na wyborze odpowiedniego skippera i dodatkowych atrakcji kończąc. Z nami Twoje wakacje również będą Powered by Fun!

Lat na Rynku

Wartości!

Krótka historia długiej drogi

Kilka ważnych dat

Zobacz jak wyglądał nasz rozwój do dnia dzisiejszego

1992

Początki...

Dokładnie 30 lat temu początek miała przygoda, która trwa do dnia dzisiejszego. Arkadiusz, czyli ojciec chrzestny Emu – Yachting rozpoczął przygodę ze szkoleniami. Jako, że firma wywodzi się ze Świdnickich rejonów dolnego śląska, nie było innego wyjścia jak zacząć od naszego pięknego Bałtyku. Tak właśnie swoje początki wzięła marka Najachty.pl a Arek z impetem rozpoczął budować podwaliny pod to co dzieje się dzisiaj.

2002

Doświadczenia i ekspansje

Późne lata 90-te oraz początki nowego milenium był definitywnie jednym z najlepszych okresów w rozwoju wielu przedsięwzięć w Polsce. Nie inaczej było w tym wypadku. Pierwsze 10 lat funkcjonowania to przede wszystkim doświadczanie i rozwój, który doprowadził do pierwszych rejsów po wodach międzynarodowych. Coraz więcej szkoleń, coraz więcej fajnych ludzi i coraz więcej doświadczeń, dzięki którym w naszych głowach powstała iskierka nadziei na budowę agencji czarterowej przy prężnie działającym ośrodku szkoleniowym.

2007

Najachty.pl - Witamy na pokładzie

Rok 2007 to prawdziwy przełom w postrzeganiu żeglarskiego świata, zarówno pod kątem biznesowym jak i w kategoriach pomysłu na życie. Powstaje marka najachty.pl, która z powodzeniem rozwija się do dnia dzisiejszego dostarczając usługi czarterowe dla klientów z całego świata. Jednocześnie umacniamy swoją pozycję na polskim rynku usług żeglarskich realizując około 300 czarterów rocznie. Później jest już tylko coraz lepiej. Przez pryzmat szkoleń, dochodzimy do wniosku, że jakość to podstawa. Czas zacząć spoglądać poza granice naszego kraju…

2017

Pływanie, Szkolenie i tak w kółko

Kolejne 10 lat od przełomu to trudny czas dla wszystkich. Nasz dynamiczny rozwój zwalnia po to, by pokazać nam zagrożenia i trudy związane z organizacją rejsów na całym świecie. Wiele razy odbiliśmy się od ściany, jeszcze więcej potknęliśmy czy upadliśmy. Zaowocowało to, nawiązaniem kontaktów z dużymi markami, które udało się zajawić pomysłem na organizację niezwykle aktywnych i niestandardowych imprez firmowych. Strzał w dziesiątkę. Marka przyśpiesza a na horyzoncie majaczy Chorwacja.

2019

Narodziny Emu i Covid alert...

Ten rok a w szczególności jego końcówka, na długo zapadnie w pamięć wszystkim na świecie. Dla nas to był zdecydowany przełom. Nawiązaliśmy współpracę z mariną w Chorwacji i udało nam się pozyskać pierwsze 2 łódki, do obsługi. Rozemocjonowani uderzyliśmy z całej siły tylko po to, by pod koniec roku dostać kubeł zimnej wody na głowę. Nie będziemy przypominać ale każdy wie czym się to skończyło. Dobry początek wyhamowany na początku 2020 roku przez światową pandemię. I co teraz? Wyszło lepiej niż sądziliśmy.

2021

Perturbacje z każdej strony

Co tu wiele mówić. Również z nami świat nie obszedł się łagodnie. Wszystko na nie, same problemy w dodatku pozyskiwanie miejsca do rozwoju w Chorwacji okazało się dużo trudniejsze niż myśleliśmy. Prężnie uczestniczyliśmy w poprawie samopoczucia ludzi, którzy nas obserwują od dawna, tworząc dodatkową platformę do komunikacji w postaci Narejsy.pl. Odbiło się echem i to szerokim, co z kolei spowodowało diametralne zmiany w podejściu. Gruntowna przeprowadzka do innej mariny! Co z tego wyszło?

2022

Marina Jezera - Witamy!

Początek marca tego roku okazał się strzałem w dziesiątkę! Po diametralnej zmianie podejścia zawitaliśmy do małej, urokliwej i bardzo spokojnej mariny w której potencjał było czuć na kilometr. Na efekty nie musieliśmy długo czekać. Okazało się, że nasze podejście w połączeniu z lokalną społecznością spowodowało naprawdę fajną i miłą symbiozę a nam dało spokój ducha i kopa do dalszego rozwoju. Dlatego zapraszamy do naszej przybiurowej strefy chillout lub do zapoznania się z atrakcjami które dla Was przygotowaliśmy. Widzimy się w marinie!

Bezpieczne wakacje to podstawa!

Zaufaj Profesjonalistom

Każdy z naszych Skipperów to wykwalifikowana i pewna osoba, dzięki której Twoje wakacje upłyną pod czujnym okiem profesjonalisty.

Pracujemy ze sobą ładnych parę lat. Możesz nam zaufać w tej kwestii.

Karol Tabiś
Sternik Jachtowy Morski

rok urodzenia: 1987 posiadane uprawnienia i licencje: Jachtowy Sternik Morski, licencja VHF SRC doświadczenie i poznane akweny: początkujący zawadiaka uwielbiający Chorwację zainteresowania: żeglarstwo, dobra zabawa i świetne towarzystwo 😉 Kontakt: +44 07468278499 / karol.tabis@gmail.com

Konrad Jan Malicki

rok urodzenia: 1991 posiadane uprawnienia i licencje: Jachtowy Sternik Morski doświadczenie i poznane akweny: Chorwacja, Bałtyk, żegluję od 3 roku życia 😉 zainteresowania: żeglarstwo, muzyka, mechanika samochodowa, drift, gaming Kontakt: +44 72624748 / konrad.jan.malicki@gmail.com

Tomasz Kaczmarek
Sternik Jachtowy Morski

rok urodzenia: 1980 posiadane uprawnienia i licencje: Jachtowy Sternik Morski, Motorowodny Sternik Morski, licencja VHF SRC – RYA doświadczenie i poznane akweny: Chorwacja, Bałtyk, Morze Północne zainteresowania: żeglarstwo, nurkowanie, sporty walki Kontakt: +44 7375423199 / 3kyu@op.pl

Chcesz przeżyć niesamowite wakacje

Skorzystaj z Naszych Usług

Wystarczy wysłać do nas formularz z zapytaniem a na pewno odezwiemy się możliwie jak najszybciej.